Barion Pixel

Všechny značky A-Z

Nejčastější otázky
DRUHOTNÍ LICENCE
Jaký je rozdíl mezi novou a druhotnou licencí?

Software se nijak neopotřebovává. Druhotná licence má stejné parametry jako nová licence, ale za výrazně nižší cenu. Obsahuje všechny programy a funkce jako nová licence. Rozdíl spočívá v tom, že nejste jejím prvním vlastníkem, software již někdo v minulosti zakoupil a následně ho kvůli nevyužívání nebo aktualizaci na novější verzi prodal. Tento proces prodeje je v souladu s platnými právními předpisy v EU, takže můžete mít jistotu, že nákup druhé ruky je bezpečný.

Proč je druhotná licence levnější?

Většina druhotných licencí pochází od velkých firem, které nakoupily software ve velkém množství za nižší cenu. Později určité množství softwaru nevyužily nebo firma zkrachovala a je nucena prodat software za nižší cenu. Takto můžeme software odkoupit poměrně levně a nabídnout ho zákazníkům za zlomkovou cenu. Tento obchodní model umožňuje poskytovat kvalitní produkty za dostupné ceny, přičemž licence zůstávají plně funkční a kompatibilní s nejnovějšími aktualizacemi.

Je prodej druhotných licencí legální?

Jeden z nejdůležitějších rozsudků týkajících se prodeje druhotných licencí byl vydán Evropským soudním dvorem v roce 2012. Soudní dvůr EU rozhodl, že: „Tvůrce počítačových programů nemůže bránit dalšímu prodeji „použitých“ licencí umožňujících používání jeho programů stažených z internetu.“ Tento rozsudek učinil prodej druhotného softwaru zcela legálním v rámci EU, což znamená, že můžete bezpečně nakupovat a prodávat software, který již byl jednou zakoupen, bez obav z právních problémů.

Mají druhotné licence neomezenou platnost?

Všechny licence na operační systémy a kancelářské aplikace, které máme v nabídce, mají neomezenou platnost, což garantuje sám výrobce softwaru. Druhotné licence mají stejná práva a funkčnost jako nové licence, takže se nemusíte obávat žádných omezení v jejich používání, aktualizacích nebo podpoře. Po zakoupení druhé ruky obdržíte všechny potřebné informace k instalaci a aktivaci softwaru bez jakýchkoli výjimek.

DORUČENÍ A PLATBA
Jak mi přijde software?

Vzhledem k tomu, že v nabídce máme elektronické licence, software odesíláme prostřednictvím e-mailu. Po zaplacení vám obratem zašleme licenční klíč nebo odkaz na stažení produktu, který si můžete okamžitě nainstalovat na své zařízení, fakturu a prohlášení o převodu a původu licence. Tento způsob doručení je rychlý a bezpečný, bez nutnosti čekat na fyzickou zásilku.

Jak dlouho po zaplacení mi přijde software?

V případě platby kartou odesíláme software během několika minut. Pokud platíte bankovním převodem, software vám zašleme hned po přijetí platby na náš účet. V případě komplikací s platbou se může dodání softwaru prodloužit na 1 až 12 hodin. Pokud máte jakékoli dotazy ohledně stavu platby nebo doručení, neváhejte nás kontaktovat.

REKLAMACE SOFTWARU
Kdy mohu software reklamovat?

Software můžete reklamovat, pokud během stažení, instalace, aktivace nebo provozu zjistíte chybu, která brání plnému používání softwaru, který jste si objednali. Reklamace vyřizujeme rychle a efektivně, abyste mohli pokračovat v práci bez dalších komplikací.

Kdy mohu software vrátit?

Pokud Vám software nevyhovuje nebo jste se rozhodli jej vrátit, můžete tak učinit do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy s ohledem na charakter digitálního produktu v případě, že software nebyl aktivován. Pokud máte jakékoli problémy se softwarem, neváhejte nás kontaktovat a my vám rádi pomůžeme problém vyřešit, případně software vrátit.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace nebo vrácení finančních prostředků?

Vaši reklamaci a odeslání finančních prostředků zpět vyřídíme okamžitě. U některých bank se může převod prodloužit na 1-2 dny, v závislosti na bance a platební metodě. Zajistíme, abyste dostali svou refundaci v co nejkratším čase.

VÝKUP SOFTWARU
Mám přebytečný software, mohu vám ho prodat?

Pokud máte přebytečný software a chcete ho prodat, kontaktujte nás, rádi váš software odkoupíme. Umožníme vám tak získat zpět hodnotu softwaru, který již nevyužíváte, a vy se tak můžete zbavit nepotřebných licencí.

Odkupujete i starší typy softwarů?

Odkupujeme především software od roku 2016 a novější. Pokud máte starší software, můžete nás kontaktovat a najdeme pro vás individuální řešení. Naši odborníci zhodnotí hodnotu vašeho softwaru a nabídnou vám férovou cenu za jeho odkup.

ZÁRUKA
Mám na zakoupený software záruku?

Na software poskytujeme záruku na dobu 2 let. Pokud se vyskytnou technické problémy se softwarem, během této doby budete moci využít naše záruční služby. Pokud máte problémy se softwarem po uplynutí záruční doby, rádi vám poskytneme informace, jak dál postupovat.

Jak řešit problémy po uplynutí záruční doby?

Pokud se vyskytne problém se softwarem i po záruční době, můžete nás kontaktovat a v rámci možností vám poskytneme podporu. Protože se software nemůže poškodit jako fyzický výrobek, výrobce softwaru ve většině případů nabízí delší záruku, v některých případech doživotní, takže stačí kontaktovat přímo výrobce konkrétního softwaru, který vám pomůže s dalším řešením problému.